loading...
والیبال نیوز
اشکان بازدید : 29 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تیم ملی ب والیبال کشورمان در دیداری تدارکاتی سه بر صفر تونس قهرمان قاره آفریقا را از پیش رو برداشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال تونس در سومین دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف ملی پوشان ب کشورمان رفت و در سه ست متوالی مغلوب آنان شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در این دیدار با ترکیب محمد طاهر وادی، مسعود غلامی، محمدرضا حسینی پویا، پیمان کریمی، محمدرضا سلیمانی، آرش کشاورزی و ناصر رحیمی (لیبرو) به مصاف تونس رفت و در حالی این تیم را در سه ست متوالی شکست داد که تیم ملی الف کشورمان در دو بازی خود با این تیم سه بر یک پیروز شده بود.
ملی پوشان ب کشورمان در این دیدار با هدایت "خوان سیچلو" در ست های اول تا سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 16 و 25 بر 19 بر تونس غلبه کردند.
تیم والیبال جوانان کشورمان نیز فردا دوشنبه ساعت 11 با هدایت دکتر فرهاد نفر زاده به مصاف تیم ملی والیبال تونس می رود تا حریف قهرمان آفریقا در چهارمین دیدار تدارکاتی این تیم در اردوی تهران باشد.

اشکان بازدید : 28 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)


به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال، “رسول اصغرزاده” سرپرست باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: شنبه شب طی توافقی که با سعید معروف پاسور ارومیه ای تیم ملی داشتیم قرار داد یکساله ای را با او امضا کردیم و وی رسما به تیم شهرداری ارومیه ملحق شد.

وی در رابطه با اینکه مبلغ قرار داد توافقی با معروف چه میزان است؟، اظهار کرد: براساس بودجه باشگاه پیش می رویم. ما قرار داد سفید با او امضا کرده ایم؛ در طول مذاکراتی که با یکدیگر داشتیم، آنقدر اطمینان نسبت به باشگاه شهرداری ارومیه در سعید معروف ایجاد شد که وی قرار داد سفیدی را با امضا کرد.

وی تصریح کرد: در مورد میزان قرار داد توافق های لازم صورت گرفته اما فعلا سفید امضا شده است.

سرپرست باشگاه شهرداری ارومیه با اعلام اینکه در کنار معروف، بدنبال جذب بازیکنان خوب دیگری هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون ما با این بازیکنان در حال مذاکره هستیم و با توجه به مهلت جذب بازیکنان تا سوم شهریورماه، درصددیم تا بازیکنان خوبی که بتوانند کمک حال تیم ما باشند، جذب کنیم.

وی در رابطه با حفظ بازیکنان فصل پیش شهرداری ارومیه نیز گفت: قرار داد برخی از بازیکنان فصل گذشته شهرداری نیز تمدید شده است و بزودی اسامی آنها را اعلام می کنیم.

اصغرزاده همچنین در پاسخ به اینکه همچنان “دراگان جورجویچ” گزینه نهایی شما برای سرمربی گری تیم شهرداری ارومیه در فصل جدید است؟، اظهار کرد: بله، ما توافقات لازم را با او کرده ایم و وی یکشنبه شب وارد ایران خواهد شد و روز دوشنبه قرار دادنهایی ما به امضا می رسد.

وی در خصوص اینکه جورجویچ به همراه خود دستیار خارجی خواهد آورد یا خیر؟، به ایسنا اعلام کرد: این موضوع را به عهده خود وی گذاشته ایم؛ جورجویچ با شناخت از والیبال ما به ایران و ارومیه می آید و در صورت صلاحدید می تواند از مربیان بومی نیز در کنار خود استفاده کند.

وی تصریح کرد: جورجویچ والیبال ما را به خوبی می شناسد چنانکه هم اکنون ما براساس لیستی که وی در اختیار ما گذاشته است اقدام به جذب بازیکن می کنیم.

سرپرست باشگاه شهرداری ارومیه در جواب به این پرسش که بودجه باشگاه شهرداری ارومیه برای امسال چه میزان است؟، به ایسنا گفت: بودجه امسال ما حدود ۲.۵ میلیارد تومان است البته در تلاشیم با جذب اسپانسر از بخش خصوصی که هم اکنون به توافق های خوبی با برخی از آنها رسیده ایم، درصددیم این میزان را افزایش دهیم.

اشکان بازدید : 29 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

:كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان هنوزبه دلیل از دست دادن سهمیه بازی های المپیك شادابی لازم را ندارند اما همچنان بهترین تیم آسیا هستیم.

'علیرضا نادی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خود را برای شركت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی آماده می كنیم و امیدوارم با موفقیت در این راه بخشی از محبت های مردم را جبران كنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی هنوز پس از ناكامی در كسب سهمیه المپیك شاداب نیست كه علت آن هم بد شانسی و از دست دادن فرصت حضور در این میدان مهم فقط با اختلاف یك ست است. خارج شدن از این شرایط مقداری زمان می برد اما باید هرچه زودتر آماده شویم زیرا فرصت زیادی تا مسابقه با مصر در زیرگروه لیگ جهانی باقی نمانده است.

نادی تاكید كرد: هنوز معتقدم تیم ملی ایران بهترین تیم آسیا است زیرا ما تمام قدرت های برتر این قاره را شكست داده ایم. قول می دهم به لیگ جهانی برویم و محبت های مردم را جبران كنیم.

كاپیتان تیم والیبال كاله درباره ناكامی این تیم در كسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: زمانی كه صنام برای نخستین بار در مسابقات باشگاه های آسیا شركت كرد من عضو آن تیم بودم و به عنوان پنجمی آسیا رسیدیم. قهرمان نشدن كاله در نخستین تجربه آسیایی اش طبیعی است و مسئولین باشگاه هم از كسب عنوان سومی راضی بودند.

وی افزود: كاله در این رقابت ها فقط یك مسابقه را به حریفان واگذار كرد بنابراین مقام سومی نتیجه بدی برای ما نبود. از سوی دیگر حریفان ما به خصوص العربی قطر سرمایه گذاری زیادی كرده بودند و قهرمانی در آسیا كار آسانی نیست.

اشکان بازدید : 33 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت سامان فائزی با سیزده بازیکن به روسیه و لهستان می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد، سامان فائزی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی تواند تیم ملی را در سفر به روسیه و لهستان همراهی کند.
بدین ترتیب کاروان والیبال ایران متشکل از 13 بازیکن برای برگزاری 5 دیدار دوستانه با تیم های روسیه، لهستان، آرژانتین و آلمان بامداد فردا دوشنبه تهران را به مقصد مسکو و سپس لهستان ترک خواهد کرد.

اشکان بازدید : 36 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی دیروز برابر تونس گفت: «این پیروزی برایمان حائز اهمیت بود. چرا که چند بازیکن به تازگی از باشگاه های آسیا آمده اند و تمرین زیادی با تیم نداشتند. بعد مسابقات انتخابی المپیک این پیروزی به روند حرکتی تیم کمک زیادی می کند.
بازیکنانی چون پیروت پور و فیاضی خیلی خوب کار کردند. در دریافت و کارهای سرعتی عملکرد خوبی داشتیم ولی روی تور ضعیف تر ظاهر شدیم.
ولی من از عملکردمان راضی نیستم. ما هنوز ذهنیتمان را عوض نکرده ایم و به تفکر حرفه ای نرسیده ایم. وقتی احساس می کنیم برتری داریم، بازی را رها می کنیم. اتفاقی که در بازی با چین و استرالیا افتاد و ما در به خاطر یک امتیاز المپیک را از دست دادیم. در این بازی هم یک ست به حریف دادیم. باید بتوانیم در بازی های آینده به تفکر حرفه ای نزدیک و نزدیک تر شویم.»

اشکان بازدید : 29 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید چند روز پیش دیداری تدارکاتی با قهرمان آفریقا تونس انجام دادیم.اینم از اولین گزارش تصویری دیدار با تونس که بچه های غیور والیبال ۳-۱ پیروز شدند

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 38 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی بازیکنان اعزامی به مسابقات دوستانه روسیه و جام واگنر لهستان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان بامداد دوشنبه برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با روسیه راهی مسکو خواهد شد که اسامی ملی پوشان اعزامی به قرار زیر است:
1-میر سعید معروف، 2- مهدی مهدوی، 3- علیرضا نادی، 4- سید محمد موسوی، 5- سعید مصطفی وند، 6- سامان فائزی، 7- امیر غفور، 8- شهرام محمودی، 9- حمزه زرینی، 10- فرهاد قائمی، 11- مجتبی میرزاجانپور، 12- علیرضا مباشری، 13- فرهاد ظریف و 14 -یاشار شاهینی.

ملی پوشان والیبال کشورمان را خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، خوان سیچلو(مربی)، مسعود آرمات (کمک مربی)، احمد مساجدی (مربی و مترجم )، سیامک افروزی (پزشک)، پائلو ادواردو (مربی بدنساز ) و امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی در این سفر همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال بعد از دو دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال روسیه، چهارشنبه 28 تیرماه راهی لهستان خواهد شد تا در جام واگنر به مصاف حریفان خود برود.
دهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 30 تیرماه با حضور چهار کشور ایران، آرژانتین، آلمان و لهستان در شهر "زیلونا گورا" آغاز می شود که تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود جمعه 30 تیرماه به مصاف لهستان میزبان رقابت ها و قهرمان لیگ جهانی والیبال در سال 2012 خواهد رفت.

اشکان بازدید : 38 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود با تونس قهرمان قاره آفریقا موفق به شکست مجدد این تیم شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این بازی از ترکیب سعید معروف، حمزه زرینی، سعید مصطفی وند، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی و فرهاد ظریف استفاده کرد.
تیم ملی والیبال در این دیدار نیز مانند بازی نخست در برابر تونس سه بر یک به پیروزی رسیدند. ملی پوشان ایران در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 14 قهرمان آفریقا را از پیش رو برداشتند.
ملی پوشان تونس تنها در ست سوم این دیدار تدارکاتی با امتیاز 25 بر 23 بر ایران غلبه کردند.
محمد عشقدوست و قادر صادقی به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار تیم ملی ایران و تونس را بر عهده داشتند.
تیم ملی والیبال فردا یکشنبه نیز برای سومین و آخرین بازی تدارکاتی با این تیم به مصاف ملی پوشان والیبال تونس می رود.

اشکان بازدید : 52 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-بازيكن جنگنده تيم ملي واليبال گفت: اگر سرنوشت تیم ملی به بازی اخر کشیده شود، حتم داشته باشید پیروزی با ایران خواهد بود.
حمزه زرینی با بيان اينكه مردان والیبال کشورمان در برابر صربستان عالی جنگیدند،گفت: ما در جام جهانی صربستان را شکست داده بودیم، اما در آن بازیها بعضی ازبازیکنان صرب همانند "میلکوویچ" فقط یک نام خالی بودند.
وي به آمادگي تيم صربستان به دليل حضور در مسابقات ليگ جهاني اشاره كرد و افزود: صربستان از آمادگی آرمانی برخوردار بود و در برابر ايران سرویس های آب و آتشی زد.
زرینی که هنوز از کشیدگی عضله پا رنج می برد در باره پیکار با ژاپن گفت: اگر سرنوشت صعود ایران به بازی آخر بستگی پیدا کند، قول می دهم به ژاپنی ها امان ندهیم. تیم ما راه پیروزی بر ژاپن را به خوبی می داند و جای نگرانی نیست.

اشکان بازدید : 77 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

والیبال نیوز-تيم ملي واليبال صربستان در ششمين ديدار خود با ايران را به سختي از پيشرو برداشت تا عنوان قهرماني خود و صعود به المپيك 2012 لندن را قطعي كرده و فردا در يك ديدار تشريفاتي به مصاف ونزوئلا برود.
تيم ملي واليبال كشورمان از ساعت 6:40 صبح امروز شنبه در ششمين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در توكيو به مصاف صربستان قهرمان سال 2011 اروپا و قهرمان المپيك 2000 سيدني رفت.

برای مشاهده گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 35 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

والیبال نیوز- ملی پوشان امروز در ساعت یازده به وقت توکیو و شش و سی دقیقه به وقت تهران به مصاف صربستان رفت.که بنده خودم این مسابقه را تماشا کردم.اما قبل از آن ملی پوشان  تمریناتی را زیر نظر خولیو ولاسکو انجام دادند.که گزارشی تصویری از تمرینات به وسیله برو بچه های عکاس تهیه شده است

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 38 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-پاسور اول تیم ملی والیبال ایران گفت: سهمیه مسابقات والیبال بازی های المپیک 2012 لندن حق ایران است.
به گفته"سعید معروف" که تا کنون در مسابقه های انتخابی المپیک دومین پاسور برتر معرفی شده است؛ با بیان اینکه والیبال ایران سرتر از بقیه آسیایی هاست افزود: واقعا حق ایران است که سهمیه بگیرد. با زحمتی که والیبال کشیده و موفقیت های جهانی و آسیایی که به دست آورده ، حالا وقت آن رسیده تا با صعود به المپیک همه آنها جبران شود.

اشکان بازدید : 35 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-بچه های با غیرت والیبال کشورمان امروز تمریناتی را زیر نظر مربی آرژآنتینی خود یعنی خولیو ولاسکو و دستیارش خوان سیچلو پشت سر گذاشتند تا برای بازی با حریف صربستانی خود کاملا آماده باشند.ایران که یک بار در جام جهانی ۲-۳ برابر حریف خود به پیروزی رسیده است.امید دارد بار دیگر با شکست حریف قدرتمند اروپایی خود که تا حدودی رسیدن به المپیکش را قطعی کرده بتوانند جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.این بازی فردا در سالن متروپلیتن توکیو راس ساعت۱۱ به وقت توکیو و شش و سی دقیقه صبح به وقت ما آغاز می گردد.تیم ملی والیبال کشورمان فعلا با یازده امتیاز بالاتر از استرالیا ۹ امتیاز و ژاپن و چین ۸ امتیازی و پایین تر از صربستان پانزده امتیازی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.گفتنی است صربستان تیم های قدرتمندی مثل ژآپن و استرالیا را ۳-۰ برده و تا به حال یک ست را هم واگذار نکرده.به هر حال برای بچه های کشورمان آرزوی موفقیت داریم

برای تماشای گزارش تصویری تمرین به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اشکان بازدید : 31 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز:رییس فدراسیون والیبال کشورمان بعد از باخت چین به کره و استرالیا به ژاپن گفت: حالا ملی پوشان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا المپیکی شوند.

محمدرضا داورزنی هم مثل ملی پوشانش از خود زنی آسیایی ها خوشحال است. چرا که شکست چین و استرالیا شانس المپیکی شدن ایران را بیشتر کرد، به شرطی که تیم ملی ایران از آن به نفع خود استفاده کند.

به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 30 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز:سرمربی تیم ملی والیبال در جلسه آنالیز و تمرینات تیم ملی امروز به ملی پوشان گفت: «بحث در مورد اما و اگرهاي مربوط به احتمالات صعود ایران وقت تلف کردن است وباعث به هم خوردن تمرکزتان می شود.» پس وقت خود را تلف نکنید و روی بازی نمرکز کنید
ولاسکو افزود: «باید برای پیروزی در دو مسابقه آینده آماده شوید و کاری به مسایل دیگر نداشته باشید.شاهد هستيد كه در کنفرانس های مطبو عاتی بیشترین سوالات و توجهات به ایران است. اين موضوع نشانه جایگاهی است که شما براي ايران در والیبال دنيا به دست آورده اید. پس به جای پرداختن به اماواگر ها فقط به پیروزی فکر کنید.»

اشکان بازدید : 30 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

مفسر شبکه تلویزیونی تی بی اس ژاپن در تفسیری در باره تیم ایران از فرهاد قائمی به عنوان پدید مسابقات یاد کرد كه به زودی در والیبال دنیا خود نمایی خواهد کرد. کتوایی که حالا مفسر ورزشی شده است از بهترین بازیکنان آسیا بود.

اشکان بازدید : 33 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز:پنجمين روز از رقابت‌هاي انتخابي المپيك واليبال با پيروزي تيم‌هاي ايران، كره جنوبي، صربستان و شكست استراليا به پايان رسيد.

 در حالي كه رقابت‌هاي انتخابي المپيك واليبال به ميزباني ژاپن به اوج حساسيت خود رسيده بود تيم ملي واليبال ايران در پنجمين بازي خود به مصاف ونزوئلا نماينده آمريكاي جنوبي رفت وموفق شد حريف خود را با نتيجه سه بر صفر و با امتيازهاي (25-16 ، 25-16و 25-20 ) شكست دهد و با 11 امتياز در رده دوم جدول مسابقات جاي بگيرد.

 برای خواندن گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 38 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

عليرضا نادي كاپيتان تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي مقابل ونزوئلا گفت: ما يك بازي تيمي خوب را برابر ونزوئلا ارائه كرديم و از حالا بايد روي دو بازي آخر خود براي كسب سهميه المپيك تمركز مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا نادي، كاپيتان تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي برابر ونزوئلا گفت: ما يك بازي تيمي خوب را به نمايش گذاشتيم و به نظر من ريتم بازي ما خيلي خوب بود.

وي افزود: بايد روي بازي بعد برابر صربستان و ژاپن تمركز كنيم و براي كسب سهميه براي موفقيت در اين بازي‌ها تلاش كنيم.

اشکان بازدید : 40 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، 'خولیو ولاسكو' در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و ونزوئلا گفت: ما امروز بهتر از مسابقه با پورتوریكو بازی كردیم. سرویس ها و آبشارهای ما در این مسابقه خوب بود.

وی اظهار داشت: در مسابقه بعدی باید با صربستان روبرو شویم و می خواهیم با یك بازی بهتر قهرمان اروپا را هم شكست دهیم. هیچكس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد شاید شانس پیروزی در این مسابقه را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین مسابقه خود در رقابت های گزینشی المپیك لندن با نتیجه سه بر صفر از سد ونزوئلا گذشت.

اشکان بازدید : 53 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

ملی والیبال ایران با کسب سه امتیاز شکست ونزوئلا در آغاز پنجمین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن، در رده دوم جدول این رقابت ها قرار گرفت تا نتایج سه دیدار دیگر امروز مشخص شود.

لطفا برای خواندن گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 31 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دوستان هم اکنون بازی چین و ژآپن با اتمام رسید شک نکنید والیبال نیوز اولین سایتی است که خبر را قرار داده.تیم چین با احتساب ۳ بر ۱ توانست ژآپن را شکست دهد و با ۷ امتیاز پس از ایران در رتبه چهارم قرار بگیرد.در ست اول ۲۵ بر ۱۹ چین برنده شد.ست دوم ۲۷ بر ۲۵ به سود میزبان یعنی ژاپن خاتمه یافت ست سوم چین ۲۵ بر ۱۸ بر حریف قدر خود غلبه کرد.این نتیجه در ست چهارم هم اتفاق افتاد تا چین سه امتیاز دیدار را از آن خود کند

جدول                               امتیاز

۱-صربستان                         ۱۲

۲-استرالیا                           ۹

۳-ایران                               ۸

۴-چین                               ۷

اشکان بازدید : 31 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

دوستان والیبال دوست عزیز تاکنون دو گزارش از بازی ایران و پرتوریکو برای شما قرار داده ایم.یکی تصویری مربوط به قبل بازی و دیگری شرح بازی و این نیز سومین گزارش است و مربوط به عکس های خود بازی می شود.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 46 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدار خود در مسابقات انتخابي المپيك با شكست پورتوريكو ضمن كسب سه امتياز اين بازي بازگشت خوبي از لحاظ روحي به اين مسابقات داشت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم كشورمان از ساعت 6:40 صبح امروز چهارشنبه در چهارمين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در توكيو به مصاف پرتوريكو رفت.

برای خواندن گزارش لطفا به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 32 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران با 8 امتیاز اختلاف مغلوب استرالیا شد. در این بازی امتیازات 92 به 84 بود.
در ست اول این مسابقه ایران در حالی استرالیا را به پوئن 17 شکست داد که هیچ اشتباه فردی را مرتکب نشد.
در ست دوم ،سوم وچهارم تیم ایران به ترتیب 8 ،5 و 3 امتیاز به حریف تقدیم کرد.
تیم استرالیا نیز به طور میانگین 5 اشتباه در هر ست داشت.
در دفاع روی تور موسوی بهترین آمار را با 6 دفاع موفق در دو تیم داشت و در مجموع ایران 13 دفاع موفق و استرالیا 11 دفاع موفق داشتند.
در کل تیم استرالیا در سرویس، دریافت اول و حمله از تیم ایران بهتر عمل کرده است.
در کل در این مسابقه بازیکنان تیم ایران بیشتر از آن که پوئن به دست آورد، پوئن از دست داده و نمره -3 گرفت در حالیکه استرالیا برعکس نمره +17 را اخذ کرد.
تیم استرالیا 3 بازیکن محوری در حمله داشته است که بازیکن شماره 6 ،21 پاس گرفته و بازیکن شماره 9 ،40 پاس گرفته و بازیکن شماره 19، 42 پاس گرفته است. بقیه بازیکنان کمتر از 4 پاس گرفتند.
از سوی دیگر بیشترین پاس ها در تیم ایران توسط زرینی با 33 پاس بوده که تنها36 درصد آن تبدیل به پوئن شدو امیر غفور تنها 33 درصدموفق بوده است.
پاسور تیم ایران در این مسابقه در ست های مختلف از مناطق یک،شش و دو بازی را شروع کرد ولی پاسور تیم استرالیا ست اول را از منطقه 2 شروع کرده وپس از باخت سه ست بعدی را با تغییر مثبت از منطقه 3 شروع کرد.
امتیاز آورترین بازیکن زمین در تیم استرالیا با شماره 9 و 19 هر کدام با 24 امتیاز می باشند.
دو بازیکن موثروقابل قبول تیم ایران با توجه به آمار و ارقام موجود فرهاد ظریف و محمد موسوی عراقی بودند.

اشکان بازدید : 29 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران بعداز باخت به استرالیا قید مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی را زد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، امروز 16 خردادماه سالگرد تولد امير غفور بود كه خبرنگار سایت فدراسیون جهانی درخواست كرد تا تا با وي مصاحبه اي داشته باشد اما ملی پوش ایرانی که از باخت تیم به استرالیا خیلی ناراحت بود، با ماندن در اتوبوس تیم دعوت او را رد کرد.
قرار بود تيم ملي واليبال كشورمان بعد از بازی با استراليا وبرد احتمالی با کیک برای او در هتل اقامت جشن تولدی بگیرند، اما با باخت ملی پوشان این برنامه هم منتفی مي شود.

اشکان بازدید : 39 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با حضور در کنفرانس خبری بعداز بازی برد مسابقه امروز را به استرالیا تبریک گفت.
به گزراش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "علیرضا نادی" که مثل دو بازی قبل در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده بود، گفت:استرالیا بازی خوبی انجام داد. در حالی که ما اصلا فکرش را نمی کردیم. این قدر پیشرفت کرده باشد.
وي تصريح كرد: ايران فردا ساعت 11 به وقت توکیو مسابقه دارد .باید با فراموش کردن این باخت به بازی با پورتوریکو فکر کنیم. سعی می کنیم این باخت را فراموش کنیم. ما می خواستیم برنده شویم اما نشد.
تيم ملي واليبال كشورمان در سومين بازي خود در مسابقات انتخابي ‍ژاپن سه بر يك مغلوب استراليا شد.

اشکان بازدید : 53 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز-امروز بازی والیبال ایران برابر استرالیا راس ساعت ۹ صبح آغاز شد.در ست اول رقبای بچه های تیم ملی چندان قوی نشان ندادند تا بچه های ما با استفاده از سرویس های خوب دفاع تیم حریف را به هم بریزند.سر انجام این ست با اسپک موسوی ۲۵ -۲۳ به سود تیم ملی ما خاتمه یافت.در ست دوم بچه ها نتوانستند بازی ست اول را ارائه دهند.ادگار و توماس بازیکنان تیم ملی استرالیا با پاس های خوبی که پاسورهایشان(استرالیا با یک برنامه جالب و خوب مرتب جای دو پاسور را عوض می کرد تا ما سبک پاس دادن را به خاطر نسپاریم)به آنها می رساندند از میان دفاع ما که اغلبا  نادی و موسوی و غفور تشکیل داده بودند به امتیاز تبدیل کنند و این ست را ۲۵ به ۱۸ بر تیم ملی ما غلبه کردند.ست سوم هم به سود استرالیا خاتمه یافت.بیشتر سرویس های بچه های ما توسط لیبرو و دیگر بازیکنان تیم آنها گرفته می شد . ادگار این ست هم تیم ملی ما را اذیت کرد.این ست نیز مانند ست دوم ۲۵ -۱۸ به سود استرالیا به پایان رسید.در ست چهارم یک بد شانسی بزرگ برای تیم ملی بوجود آمد.فرهاد قائمی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نتوانست ادامه دهد پوریا فیاضی جای او را پر کرد.ولی نتوانست سرویس هایی به زیبایی قائمی بزند.جالب در دقایق آخر ست چهارم.تیم ملی از تریکیب:نادی معروف-ظریف-قرا-مباشری و فیاضی استفاده کرد.که سه نفر آخر کمتر به کار گرفته شده بودند.در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ به ۲۳ به استرالیا واگذار کردیم تا استرالیا با نه امتیاز نشان دهد خیز بلندی برای المپیک بر دارند و تیم با پنج امتیاز امید به بازی های آینده خواهد داشت.اگر بتوانیم که می توانیم فردا و پس فردا ونزوئلا و پورتوریکو را ۳ بر صفر شکست دهیم.و برابر ژاپن و صربستان موفق باشیم چه بسا به المپیک نیز صعود کنیم.

اشکان بازدید : 41 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

ناکا گائیجی ستاره والیبال آسیا که یک بار بهترین آبشار زن لیگ جهانی نیز شده بود، گفت: تیم ملی والیبال ایران قدرتی بزرگ است که دیگر تیم های دنیا از آن واهمه دارند.
دستیار سرمربی تیم ملی ژاپن در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، افزود: در گذشته ایران تک بازیکنی چون بهنام محمودی داشت که در لیگ ایتالیا هم بازی کرد، اما امروز بازیکنانی دارید که توانائی عضویت در اروپا را نیز دارند.
ناکا گائیجی که دوره 2ساله مربیگری را زیر نظر "داگ بیل" مربی بزرگ امریکائی و نامزد ریاست فدراسیون جهانی گذرانده است، می افزاید: ولاسکو مربی خوبی است که از زمان بازیکنی او را میشناسم و تاثیر حضور وی را در تیم ایران را به خوبی می بینیم.
وی درباره مسابقه ایران و ژاپن در روز آخر مسابقات انتخابی حاضر به اظهار نظر علنی نشد، ولی تاکید کرد: چون باشگاه پادوای ایتالیا کوشی کاوا را به ما نداد، از یک بازیکن جوان تر یعنی "یونیما" استفاده خواهیم کرد.
مربی تیم ژاپن درباره این سوال که آیا در دیدار با ایران از "شیمیزو" بهره خواهید برد یا نه، گفت: در مورد او از سرمربی تیم ملی ژاپن بپرسید.

اشکان بازدید : 105 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

بهترین سرویس زن مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال استرالیا حریف سوم تیم ملی ایران در مسابقات توکیو بلند قامت و با تجربه هستند.
"فرهاد قائمی" در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال افزود: استرالیا تیم ایران را خوب می شناسد چون چند بار مقابل ما بازی کرده است.
قائمی که به عنوان برگ برنده جدید ولاسکو در توکیو اعلام شده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان استرالیا دفاع بلندی روی تور دارند اما تیم ایران میتواند با زدن سرویس های خوب این تیم را شکست دهند.

بازیکن گنبدی کشورمان به آنالیز خوب سرمربی تیم ملی کشورمان از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: با آنالیز ولاسکو ایران می تواند این تیم را سه بر صفر شکست دهد.
چپ دست تکنیکی تیم ملی اضافه کرد: برای رفتن به المپیک باید از هر مانعی بگذریم و استرالیا نیز یکی از این مانع ها است.
تیم ملی والیبال کشورمان فردا سه شنبه در سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن به مصاف استرالیا می رود.برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم.

اشکان بازدید : 40 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی روز سه شنبه در برابر استرالیا سخت است اما ایران پیروز این میدان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خوان سیچلو" دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال هم مثل هموطنش لحظه های سختی در دو روز اول مسابقه های انتخابی المپیک تحمل کرده است.
او مثل ولاسکو اعتقاد دارد ایران با قهرمانی در توکیو، المپیکی می شود، به شرطی که جنگیدن با حریفان را فراموش نکند.
مربی تیم ملی والیبال از حالا مطمئن است، استرالیا هم از ایران شکست می خورد.
سیچلو با اینکه می داند سه شنبه هم ایران برنده است، اما این بازی را آسان نمی داند و تاکید دارد که هر بازی، سختی خودش را دارد. بازی با چین یک جور، کره جور دیگر. استرالیا هم سخت است. هر بازی شرایط خودش را دارد.
وی با بیان اینکه ما برای برد آماده می شویم ، خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ایران می خواهد با قهرمانی در این تورنمنت به المپیک برود. اگر با این نیت بازی کنیم به طور حتم برنده هستیم.
به نظر این مربی آرژانتینی نباید از حالا گفت چه نتیجه ای ثبت می شود. او تصریح کرد: هیچ وقت قبل از بازی ما تصمیم نمی گیریم چه نتیجه ای ثبت کنیم. این فلسفه کار ماست با ولاسکو هم که صحبت کنید همین عقیده را دارد.
از نظر سیچلو وضعیت تیم ایران تا کنون راضی کننده است و زیرا این تیم دو بازی خیلی مهم را در دو روز اول مسابقه ها برده است.
وی تاکید می کند در این دو روز استراحت هم برای ریکاوری بچه ها برنامه داریم تا بدن هایشان برای مسابقه سه شنبه آماده شود. چرا که در مرحله دوم مسابقه با آسیایی ها کارمان سخت تر می شود.به ویژه در بازی با استرالیا.
دستیار ولاسکو قبول ندارد که تیم ایران بعداز برد کره و ژاپن به بازی راحت با آسیایی ها می رسد، بلکه به نظر او در صورت داشتن اینگونه تفکرات اتفاق باخت در جام جهانی تکرار می شود.
سیچلو تاکی می کند، می دانم که استرالیا را می بریم اما اگر آماده نباشیم برای جنگیدن با حریفان، آن وقت کار سخت می شود.

اشکان بازدید : 35 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (1)

تیم والیبال ایران مقتدرانه در 127 دقیقه با حساب 117 بر 105 از سد چین گذشت.
در این بازی که 5 ست به طول انجامید تیم ایران ست های دوم ،چهارم و پنجم را ازآن خود ساخت و با نتیجه سه بر دو پیروز میدان گردید.
ترکیب تیم ایران را در این بازی سعید معروف-فرهاد قائمی-علیرضا نادی-محمد موسوی-امیر غفور-حمزه زرینی وفرهاد ظریف تشکیل دادند که معروف بازی را از منطقه 6 زمین بازی آغاز نمود.

از نکات جالب توجه این مسابقه این که تیم ایران همیشه تا پوئن 16 بازی از تیم چین پیش بوده است.
حمزه زرینی با 26 امتیاز ،امتیازآورترین بازیکن میدان بود.
تیم ایران در کل 4 دفاع موفق در این بازی داشت که 2 دفاع توسط نادی و 2 دفاع توسط زرینی انجام شد و در ازای آن چین 13 دفاع موفق داشت.
تیم چین 4 پوئن سرویس مستقیم داشت و تیم ایران 71درصد موفقیت دریافت و در مقابل تیم ایران 12 پوئن مستقیم سرویس داشت و تیم چین61 درصد موفقیت دریافت.
در کل 10 درصد دریافت اول تیم ایران بهتر از ژاپن بوده است.
بیشترین پاسها به شماره 3 و 4 چین ختم شده است ولی موفق ترین حملات چینی ها با شماره 1 و6 انجام می شد.
موفق ترین حمله کننده تیم ایران هم علیرضا نادی با 77 درصد و محمد موسوی با 71 درصد موفقیت می باشند.
مثبت ترین بازیکن زمین حمزه زرینی با +17 بوده است.

منبع:فدراسیون

اشکان بازدید : 38 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: چین یکی از بهترین تیم های حاضر در این رقابت ها است و می دانستیم که بازی با این تیم نفس گیر خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با چین افزود: بسیار خوشحالم که توانستیم در این بازی پیروز شویم. در بازیهای جام جهانی به آنها باختیم و می دانسیم که عبور از چین بسیار سخت خواهد بود. همچنین بسیار خوشحالم که با وجودی که ست های اول و سوم را واگذار کردیم ولی هیچگاه در این مسابقه روحیه خود را از دست ندادیم و به جای تمرکز بر ست از دست رفته و اشتباهات به ست بعدی اندیشیدیم.
ولاسکو با بیان اینکه رمز موفقیت ما در این بازی سرویس هایمان بود، خاطر نشان کرد: به چین اجازه کار ترکیبی را ندادیم چون آنها واقعا در کار ترکیبی موفق عمل می کنند. روی دریافت ها بسیار کار کرده بودیم و دیروز و امروز دریافت های خوبی نیز داشتیم. با وجود این بازی سخت به این دو روز استراحت واقعاً نیاز داریم.

اشکان بازدید : 36 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

كميته Vis مسابقات انتخابي المپيك در توكيو ژاپن در پايان روز دوم رقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را به قرار زیر اعلام كرد:

امتياز آورترين بازيكن:
1- توماس از استراليا
2- حمزه زرینی از ایران
3- فوکوزوا از ژاپن
4- فرهاد قائمی از ایران
5- محمد موسوی از ایران

بهترين اسپكر:
1- یونی یامایوتا از ژاپن
2- کوواسویک از صربستان
3- وایت آدام از استرالیا

بهترين دفاع كننده:
1- ادگار توماس از استرالیا
2- پاسیرتراویس از استراليا
3- محمد موسوی از ایران

بهترين زننده سرويس:
1- قائمي از ايران
2- فوکوزو وا از ژاپن
3- ادکار توماس از استرالیا

بهترين توپ گير:
1- رن کیو از چین
2- توتون از استراليا
3- ناگانا تاکیشی از ژاپن
4- فرهاد ظریف از ایران

بهترين پاسور:
1- سعید معروف از ایران
2- یوزامی تاستوکی از ژاپن
-3 لی ران مینگ از چین

بهترين دريافت كننده:
1- رن کیو از چین
2- فرهاد قائمی از ایران
3- فرهاد ظریف از ایران

بهترين ليبرو:
1- رن کیو از چین
2- ناکانا تاکشی از ژاپن
3- فرهاد ظریف از ایران

اشکان بازدید : 65 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

امروز تیم ملی والیبال کشورمان مسابقه ای با چین داشت. در ست اول چینی ها با استفاده از دریافت های و خوب و همچنین دفاع روی تور عالی ست را از ما ۲۵ به ۲۳ بردند.درست دوم تیم خولیو ولاسکو بهتر از رقیب چینی بود و بچه های با دقت بیشتر ۲۵ به ۲۱ بر حریف غلبه کردند.ست سوم که تنگاتنگترین ست بود بچه های ما ۳۱ به ۲۹ شکست خوردند.ست چهارم ۲۵ به ۱۸ به سود ما به پایان رسید و ست آخر ۱۵ به ۱۳ باز هم به سود ما بود و در نهایت بچه های غیور والیبال کشورمان ۲-۳ به پیروزی رسیدند تا با پنج امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرند.استرالیا و صربستان با ۶ امتیاز و به علت ست شماری اول و دوم هستند و چین نیز چهارم است

نکته:برای دیدن عکس های بازی به ادامه مظلب رجوع کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 4,207
  • کدهای اختصاصی
    OWmania بازی بعدی : ایران روسیه