loading...
والیبال نیوز
اشکان بازدید : 33 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت سامان فائزی با سیزده بازیکن به روسیه و لهستان می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد، سامان فائزی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی تواند تیم ملی را در سفر به روسیه و لهستان همراهی کند.
بدین ترتیب کاروان والیبال ایران متشکل از 13 بازیکن برای برگزاری 5 دیدار دوستانه با تیم های روسیه، لهستان، آرژانتین و آلمان بامداد فردا دوشنبه تهران را به مقصد مسکو و سپس لهستان ترک خواهد کرد.

اشکان بازدید : 30 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

مفسر شبکه تلویزیونی تی بی اس ژاپن در تفسیری در باره تیم ایران از فرهاد قائمی به عنوان پدید مسابقات یاد کرد كه به زودی در والیبال دنیا خود نمایی خواهد کرد. کتوایی که حالا مفسر ورزشی شده است از بهترین بازیکنان آسیا بود.

اشکان بازدید : 29 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران بعداز باخت به استرالیا قید مصاحبه با سایت فدراسیون جهانی را زد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، امروز 16 خردادماه سالگرد تولد امير غفور بود كه خبرنگار سایت فدراسیون جهانی درخواست كرد تا تا با وي مصاحبه اي داشته باشد اما ملی پوش ایرانی که از باخت تیم به استرالیا خیلی ناراحت بود، با ماندن در اتوبوس تیم دعوت او را رد کرد.
قرار بود تيم ملي واليبال كشورمان بعد از بازی با استراليا وبرد احتمالی با کیک برای او در هتل اقامت جشن تولدی بگیرند، اما با باخت ملی پوشان این برنامه هم منتفی مي شود.

اشکان بازدید : 54 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز-امروز بازی والیبال ایران برابر استرالیا راس ساعت ۹ صبح آغاز شد.در ست اول رقبای بچه های تیم ملی چندان قوی نشان ندادند تا بچه های ما با استفاده از سرویس های خوب دفاع تیم حریف را به هم بریزند.سر انجام این ست با اسپک موسوی ۲۵ -۲۳ به سود تیم ملی ما خاتمه یافت.در ست دوم بچه ها نتوانستند بازی ست اول را ارائه دهند.ادگار و توماس بازیکنان تیم ملی استرالیا با پاس های خوبی که پاسورهایشان(استرالیا با یک برنامه جالب و خوب مرتب جای دو پاسور را عوض می کرد تا ما سبک پاس دادن را به خاطر نسپاریم)به آنها می رساندند از میان دفاع ما که اغلبا  نادی و موسوی و غفور تشکیل داده بودند به امتیاز تبدیل کنند و این ست را ۲۵ به ۱۸ بر تیم ملی ما غلبه کردند.ست سوم هم به سود استرالیا خاتمه یافت.بیشتر سرویس های بچه های ما توسط لیبرو و دیگر بازیکنان تیم آنها گرفته می شد . ادگار این ست هم تیم ملی ما را اذیت کرد.این ست نیز مانند ست دوم ۲۵ -۱۸ به سود استرالیا به پایان رسید.در ست چهارم یک بد شانسی بزرگ برای تیم ملی بوجود آمد.فرهاد قائمی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نتوانست ادامه دهد پوریا فیاضی جای او را پر کرد.ولی نتوانست سرویس هایی به زیبایی قائمی بزند.جالب در دقایق آخر ست چهارم.تیم ملی از تریکیب:نادی معروف-ظریف-قرا-مباشری و فیاضی استفاده کرد.که سه نفر آخر کمتر به کار گرفته شده بودند.در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ به ۲۳ به استرالیا واگذار کردیم تا استرالیا با نه امتیاز نشان دهد خیز بلندی برای المپیک بر دارند و تیم با پنج امتیاز امید به بازی های آینده خواهد داشت.اگر بتوانیم که می توانیم فردا و پس فردا ونزوئلا و پورتوریکو را ۳ بر صفر شکست دهیم.و برابر ژاپن و صربستان موفق باشیم چه بسا به المپیک نیز صعود کنیم.

اشکان بازدید : 41 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

ناکا گائیجی ستاره والیبال آسیا که یک بار بهترین آبشار زن لیگ جهانی نیز شده بود، گفت: تیم ملی والیبال ایران قدرتی بزرگ است که دیگر تیم های دنیا از آن واهمه دارند.
دستیار سرمربی تیم ملی ژاپن در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال، افزود: در گذشته ایران تک بازیکنی چون بهنام محمودی داشت که در لیگ ایتالیا هم بازی کرد، اما امروز بازیکنانی دارید که توانائی عضویت در اروپا را نیز دارند.
ناکا گائیجی که دوره 2ساله مربیگری را زیر نظر "داگ بیل" مربی بزرگ امریکائی و نامزد ریاست فدراسیون جهانی گذرانده است، می افزاید: ولاسکو مربی خوبی است که از زمان بازیکنی او را میشناسم و تاثیر حضور وی را در تیم ایران را به خوبی می بینیم.
وی درباره مسابقه ایران و ژاپن در روز آخر مسابقات انتخابی حاضر به اظهار نظر علنی نشد، ولی تاکید کرد: چون باشگاه پادوای ایتالیا کوشی کاوا را به ما نداد، از یک بازیکن جوان تر یعنی "یونیما" استفاده خواهیم کرد.
مربی تیم ژاپن درباره این سوال که آیا در دیدار با ایران از "شیمیزو" بهره خواهید برد یا نه، گفت: در مورد او از سرمربی تیم ملی ژاپن بپرسید.

اشکان بازدید : 105 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

بهترین سرویس زن مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال استرالیا حریف سوم تیم ملی ایران در مسابقات توکیو بلند قامت و با تجربه هستند.
"فرهاد قائمی" در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال افزود: استرالیا تیم ایران را خوب می شناسد چون چند بار مقابل ما بازی کرده است.
قائمی که به عنوان برگ برنده جدید ولاسکو در توکیو اعلام شده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان استرالیا دفاع بلندی روی تور دارند اما تیم ایران میتواند با زدن سرویس های خوب این تیم را شکست دهند.

بازیکن گنبدی کشورمان به آنالیز خوب سرمربی تیم ملی کشورمان از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: با آنالیز ولاسکو ایران می تواند این تیم را سه بر صفر شکست دهد.
چپ دست تکنیکی تیم ملی اضافه کرد: برای رفتن به المپیک باید از هر مانعی بگذریم و استرالیا نیز یکی از این مانع ها است.
تیم ملی والیبال کشورمان فردا سه شنبه در سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن به مصاف استرالیا می رود.برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم.

اشکان بازدید : 40 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی روز سه شنبه در برابر استرالیا سخت است اما ایران پیروز این میدان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خوان سیچلو" دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال هم مثل هموطنش لحظه های سختی در دو روز اول مسابقه های انتخابی المپیک تحمل کرده است.
او مثل ولاسکو اعتقاد دارد ایران با قهرمانی در توکیو، المپیکی می شود، به شرطی که جنگیدن با حریفان را فراموش نکند.
مربی تیم ملی والیبال از حالا مطمئن است، استرالیا هم از ایران شکست می خورد.
سیچلو با اینکه می داند سه شنبه هم ایران برنده است، اما این بازی را آسان نمی داند و تاکید دارد که هر بازی، سختی خودش را دارد. بازی با چین یک جور، کره جور دیگر. استرالیا هم سخت است. هر بازی شرایط خودش را دارد.
وی با بیان اینکه ما برای برد آماده می شویم ، خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ایران می خواهد با قهرمانی در این تورنمنت به المپیک برود. اگر با این نیت بازی کنیم به طور حتم برنده هستیم.
به نظر این مربی آرژانتینی نباید از حالا گفت چه نتیجه ای ثبت می شود. او تصریح کرد: هیچ وقت قبل از بازی ما تصمیم نمی گیریم چه نتیجه ای ثبت کنیم. این فلسفه کار ماست با ولاسکو هم که صحبت کنید همین عقیده را دارد.
از نظر سیچلو وضعیت تیم ایران تا کنون راضی کننده است و زیرا این تیم دو بازی خیلی مهم را در دو روز اول مسابقه ها برده است.
وی تاکید می کند در این دو روز استراحت هم برای ریکاوری بچه ها برنامه داریم تا بدن هایشان برای مسابقه سه شنبه آماده شود. چرا که در مرحله دوم مسابقه با آسیایی ها کارمان سخت تر می شود.به ویژه در بازی با استرالیا.
دستیار ولاسکو قبول ندارد که تیم ایران بعداز برد کره و ژاپن به بازی راحت با آسیایی ها می رسد، بلکه به نظر او در صورت داشتن اینگونه تفکرات اتفاق باخت در جام جهانی تکرار می شود.
سیچلو تاکی می کند، می دانم که استرالیا را می بریم اما اگر آماده نباشیم برای جنگیدن با حریفان، آن وقت کار سخت می شود.

اشکان بازدید : 36 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

كميته Vis مسابقات انتخابي المپيك در توكيو ژاپن در پايان روز دوم رقابت ها اسامي بهترين بازيكنان را به قرار زیر اعلام كرد:

امتياز آورترين بازيكن:
1- توماس از استراليا
2- حمزه زرینی از ایران
3- فوکوزوا از ژاپن
4- فرهاد قائمی از ایران
5- محمد موسوی از ایران

بهترين اسپكر:
1- یونی یامایوتا از ژاپن
2- کوواسویک از صربستان
3- وایت آدام از استرالیا

بهترين دفاع كننده:
1- ادگار توماس از استرالیا
2- پاسیرتراویس از استراليا
3- محمد موسوی از ایران

بهترين زننده سرويس:
1- قائمي از ايران
2- فوکوزو وا از ژاپن
3- ادکار توماس از استرالیا

بهترين توپ گير:
1- رن کیو از چین
2- توتون از استراليا
3- ناگانا تاکیشی از ژاپن
4- فرهاد ظریف از ایران

بهترين پاسور:
1- سعید معروف از ایران
2- یوزامی تاستوکی از ژاپن
-3 لی ران مینگ از چین

بهترين دريافت كننده:
1- رن کیو از چین
2- فرهاد قائمی از ایران
3- فرهاد ظریف از ایران

بهترين ليبرو:
1- رن کیو از چین
2- ناکانا تاکشی از ژاپن
3- فرهاد ظریف از ایران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 4,232
  • کدهای اختصاصی
    OWmania بازی بعدی : ایران روسیه