loading...
والیبال نیوز
اشکان بازدید : 29 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

:كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان هنوزبه دلیل از دست دادن سهمیه بازی های المپیك شادابی لازم را ندارند اما همچنان بهترین تیم آسیا هستیم.

'علیرضا نادی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خود را برای شركت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی آماده می كنیم و امیدوارم با موفقیت در این راه بخشی از محبت های مردم را جبران كنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی هنوز پس از ناكامی در كسب سهمیه المپیك شاداب نیست كه علت آن هم بد شانسی و از دست دادن فرصت حضور در این میدان مهم فقط با اختلاف یك ست است. خارج شدن از این شرایط مقداری زمان می برد اما باید هرچه زودتر آماده شویم زیرا فرصت زیادی تا مسابقه با مصر در زیرگروه لیگ جهانی باقی نمانده است.

نادی تاكید كرد: هنوز معتقدم تیم ملی ایران بهترین تیم آسیا است زیرا ما تمام قدرت های برتر این قاره را شكست داده ایم. قول می دهم به لیگ جهانی برویم و محبت های مردم را جبران كنیم.

كاپیتان تیم والیبال كاله درباره ناكامی این تیم در كسب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: زمانی كه صنام برای نخستین بار در مسابقات باشگاه های آسیا شركت كرد من عضو آن تیم بودم و به عنوان پنجمی آسیا رسیدیم. قهرمان نشدن كاله در نخستین تجربه آسیایی اش طبیعی است و مسئولین باشگاه هم از كسب عنوان سومی راضی بودند.

وی افزود: كاله در این رقابت ها فقط یك مسابقه را به حریفان واگذار كرد بنابراین مقام سومی نتیجه بدی برای ما نبود. از سوی دیگر حریفان ما به خصوص العربی قطر سرمایه گذاری زیادی كرده بودند و قهرمانی در آسیا كار آسانی نیست.

اشکان بازدید : 36 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی دیروز برابر تونس گفت: «این پیروزی برایمان حائز اهمیت بود. چرا که چند بازیکن به تازگی از باشگاه های آسیا آمده اند و تمرین زیادی با تیم نداشتند. بعد مسابقات انتخابی المپیک این پیروزی به روند حرکتی تیم کمک زیادی می کند.
بازیکنانی چون پیروت پور و فیاضی خیلی خوب کار کردند. در دریافت و کارهای سرعتی عملکرد خوبی داشتیم ولی روی تور ضعیف تر ظاهر شدیم.
ولی من از عملکردمان راضی نیستم. ما هنوز ذهنیتمان را عوض نکرده ایم و به تفکر حرفه ای نرسیده ایم. وقتی احساس می کنیم برتری داریم، بازی را رها می کنیم. اتفاقی که در بازی با چین و استرالیا افتاد و ما در به خاطر یک امتیاز المپیک را از دست دادیم. در این بازی هم یک ست به حریف دادیم. باید بتوانیم در بازی های آینده به تفکر حرفه ای نزدیک و نزدیک تر شویم.»

اشکان بازدید : 52 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-بازيكن جنگنده تيم ملي واليبال گفت: اگر سرنوشت تیم ملی به بازی اخر کشیده شود، حتم داشته باشید پیروزی با ایران خواهد بود.
حمزه زرینی با بيان اينكه مردان والیبال کشورمان در برابر صربستان عالی جنگیدند،گفت: ما در جام جهانی صربستان را شکست داده بودیم، اما در آن بازیها بعضی ازبازیکنان صرب همانند "میلکوویچ" فقط یک نام خالی بودند.
وي به آمادگي تيم صربستان به دليل حضور در مسابقات ليگ جهاني اشاره كرد و افزود: صربستان از آمادگی آرمانی برخوردار بود و در برابر ايران سرویس های آب و آتشی زد.
زرینی که هنوز از کشیدگی عضله پا رنج می برد در باره پیکار با ژاپن گفت: اگر سرنوشت صعود ایران به بازی آخر بستگی پیدا کند، قول می دهم به ژاپنی ها امان ندهیم. تیم ما راه پیروزی بر ژاپن را به خوبی می داند و جای نگرانی نیست.

اشکان بازدید : 38 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-پاسور اول تیم ملی والیبال ایران گفت: سهمیه مسابقات والیبال بازی های المپیک 2012 لندن حق ایران است.
به گفته"سعید معروف" که تا کنون در مسابقه های انتخابی المپیک دومین پاسور برتر معرفی شده است؛ با بیان اینکه والیبال ایران سرتر از بقیه آسیایی هاست افزود: واقعا حق ایران است که سهمیه بگیرد. با زحمتی که والیبال کشیده و موفقیت های جهانی و آسیایی که به دست آورده ، حالا وقت آن رسیده تا با صعود به المپیک همه آنها جبران شود.

اشکان بازدید : 31 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز:رییس فدراسیون والیبال کشورمان بعد از باخت چین به کره و استرالیا به ژاپن گفت: حالا ملی پوشان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا المپیکی شوند.

محمدرضا داورزنی هم مثل ملی پوشانش از خود زنی آسیایی ها خوشحال است. چرا که شکست چین و استرالیا شانس المپیکی شدن ایران را بیشتر کرد، به شرطی که تیم ملی ایران از آن به نفع خود استفاده کند.

به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 30 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز:سرمربی تیم ملی والیبال در جلسه آنالیز و تمرینات تیم ملی امروز به ملی پوشان گفت: «بحث در مورد اما و اگرهاي مربوط به احتمالات صعود ایران وقت تلف کردن است وباعث به هم خوردن تمرکزتان می شود.» پس وقت خود را تلف نکنید و روی بازی نمرکز کنید
ولاسکو افزود: «باید برای پیروزی در دو مسابقه آینده آماده شوید و کاری به مسایل دیگر نداشته باشید.شاهد هستيد كه در کنفرانس های مطبو عاتی بیشترین سوالات و توجهات به ایران است. اين موضوع نشانه جایگاهی است که شما براي ايران در والیبال دنيا به دست آورده اید. پس به جای پرداختن به اماواگر ها فقط به پیروزی فکر کنید.»

اشکان بازدید : 38 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

عليرضا نادي كاپيتان تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي مقابل ونزوئلا گفت: ما يك بازي تيمي خوب را برابر ونزوئلا ارائه كرديم و از حالا بايد روي دو بازي آخر خود براي كسب سهميه المپيك تمركز مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا نادي، كاپيتان تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي برابر ونزوئلا گفت: ما يك بازي تيمي خوب را به نمايش گذاشتيم و به نظر من ريتم بازي ما خيلي خوب بود.

وي افزود: بايد روي بازي بعد برابر صربستان و ژاپن تمركز كنيم و براي كسب سهميه براي موفقيت در اين بازي‌ها تلاش كنيم.

اشکان بازدید : 40 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، 'خولیو ولاسكو' در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و ونزوئلا گفت: ما امروز بهتر از مسابقه با پورتوریكو بازی كردیم. سرویس ها و آبشارهای ما در این مسابقه خوب بود.

وی اظهار داشت: در مسابقه بعدی باید با صربستان روبرو شویم و می خواهیم با یك بازی بهتر قهرمان اروپا را هم شكست دهیم. هیچكس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد شاید شانس پیروزی در این مسابقه را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین مسابقه خود در رقابت های گزینشی المپیك لندن با نتیجه سه بر صفر از سد ونزوئلا گذشت.

اشکان بازدید : 39 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با حضور در کنفرانس خبری بعداز بازی برد مسابقه امروز را به استرالیا تبریک گفت.
به گزراش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "علیرضا نادی" که مثل دو بازی قبل در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده بود، گفت:استرالیا بازی خوبی انجام داد. در حالی که ما اصلا فکرش را نمی کردیم. این قدر پیشرفت کرده باشد.
وي تصريح كرد: ايران فردا ساعت 11 به وقت توکیو مسابقه دارد .باید با فراموش کردن این باخت به بازی با پورتوریکو فکر کنیم. سعی می کنیم این باخت را فراموش کنیم. ما می خواستیم برنده شویم اما نشد.
تيم ملي واليبال كشورمان در سومين بازي خود در مسابقات انتخابي ‍ژاپن سه بر يك مغلوب استراليا شد.

اشکان بازدید : 105 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

بهترین سرویس زن مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال استرالیا حریف سوم تیم ملی ایران در مسابقات توکیو بلند قامت و با تجربه هستند.
"فرهاد قائمی" در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال افزود: استرالیا تیم ایران را خوب می شناسد چون چند بار مقابل ما بازی کرده است.
قائمی که به عنوان برگ برنده جدید ولاسکو در توکیو اعلام شده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان استرالیا دفاع بلندی روی تور دارند اما تیم ایران میتواند با زدن سرویس های خوب این تیم را شکست دهند.

بازیکن گنبدی کشورمان به آنالیز خوب سرمربی تیم ملی کشورمان از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: با آنالیز ولاسکو ایران می تواند این تیم را سه بر صفر شکست دهد.
چپ دست تکنیکی تیم ملی اضافه کرد: برای رفتن به المپیک باید از هر مانعی بگذریم و استرالیا نیز یکی از این مانع ها است.
تیم ملی والیبال کشورمان فردا سه شنبه در سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن به مصاف استرالیا می رود.برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم.

اشکان بازدید : 40 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی روز سه شنبه در برابر استرالیا سخت است اما ایران پیروز این میدان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، "خوان سیچلو" دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال هم مثل هموطنش لحظه های سختی در دو روز اول مسابقه های انتخابی المپیک تحمل کرده است.
او مثل ولاسکو اعتقاد دارد ایران با قهرمانی در توکیو، المپیکی می شود، به شرطی که جنگیدن با حریفان را فراموش نکند.
مربی تیم ملی والیبال از حالا مطمئن است، استرالیا هم از ایران شکست می خورد.
سیچلو با اینکه می داند سه شنبه هم ایران برنده است، اما این بازی را آسان نمی داند و تاکید دارد که هر بازی، سختی خودش را دارد. بازی با چین یک جور، کره جور دیگر. استرالیا هم سخت است. هر بازی شرایط خودش را دارد.
وی با بیان اینکه ما برای برد آماده می شویم ، خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ایران می خواهد با قهرمانی در این تورنمنت به المپیک برود. اگر با این نیت بازی کنیم به طور حتم برنده هستیم.
به نظر این مربی آرژانتینی نباید از حالا گفت چه نتیجه ای ثبت می شود. او تصریح کرد: هیچ وقت قبل از بازی ما تصمیم نمی گیریم چه نتیجه ای ثبت کنیم. این فلسفه کار ماست با ولاسکو هم که صحبت کنید همین عقیده را دارد.
از نظر سیچلو وضعیت تیم ایران تا کنون راضی کننده است و زیرا این تیم دو بازی خیلی مهم را در دو روز اول مسابقه ها برده است.
وی تاکید می کند در این دو روز استراحت هم برای ریکاوری بچه ها برنامه داریم تا بدن هایشان برای مسابقه سه شنبه آماده شود. چرا که در مرحله دوم مسابقه با آسیایی ها کارمان سخت تر می شود.به ویژه در بازی با استرالیا.
دستیار ولاسکو قبول ندارد که تیم ایران بعداز برد کره و ژاپن به بازی راحت با آسیایی ها می رسد، بلکه به نظر او در صورت داشتن اینگونه تفکرات اتفاق باخت در جام جهانی تکرار می شود.
سیچلو تاکی می کند، می دانم که استرالیا را می بریم اما اگر آماده نباشیم برای جنگیدن با حریفان، آن وقت کار سخت می شود.

اشکان بازدید : 38 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: چین یکی از بهترین تیم های حاضر در این رقابت ها است و می دانستیم که بازی با این تیم نفس گیر خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با چین افزود: بسیار خوشحالم که توانستیم در این بازی پیروز شویم. در بازیهای جام جهانی به آنها باختیم و می دانسیم که عبور از چین بسیار سخت خواهد بود. همچنین بسیار خوشحالم که با وجودی که ست های اول و سوم را واگذار کردیم ولی هیچگاه در این مسابقه روحیه خود را از دست ندادیم و به جای تمرکز بر ست از دست رفته و اشتباهات به ست بعدی اندیشیدیم.
ولاسکو با بیان اینکه رمز موفقیت ما در این بازی سرویس هایمان بود، خاطر نشان کرد: به چین اجازه کار ترکیبی را ندادیم چون آنها واقعا در کار ترکیبی موفق عمل می کنند. روی دریافت ها بسیار کار کرده بودیم و دیروز و امروز دریافت های خوبی نیز داشتیم. با وجود این بازی سخت به این دو روز استراحت واقعاً نیاز داریم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 4,205
  • کدهای اختصاصی
    OWmania بازی بعدی : ایران روسیه