loading...
والیبال نیوز
اشکان بازدید : 77 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

والیبال نیوز-تيم ملي واليبال صربستان در ششمين ديدار خود با ايران را به سختي از پيشرو برداشت تا عنوان قهرماني خود و صعود به المپيك 2012 لندن را قطعي كرده و فردا در يك ديدار تشريفاتي به مصاف ونزوئلا برود.
تيم ملي واليبال كشورمان از ساعت 6:40 صبح امروز شنبه در ششمين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در توكيو به مصاف صربستان قهرمان سال 2011 اروپا و قهرمان المپيك 2000 سيدني رفت.

برای مشاهده گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 33 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز:پنجمين روز از رقابت‌هاي انتخابي المپيك واليبال با پيروزي تيم‌هاي ايران، كره جنوبي، صربستان و شكست استراليا به پايان رسيد.

 در حالي كه رقابت‌هاي انتخابي المپيك واليبال به ميزباني ژاپن به اوج حساسيت خود رسيده بود تيم ملي واليبال ايران در پنجمين بازي خود به مصاف ونزوئلا نماينده آمريكاي جنوبي رفت وموفق شد حريف خود را با نتيجه سه بر صفر و با امتيازهاي (25-16 ، 25-16و 25-20 ) شكست دهد و با 11 امتياز در رده دوم جدول مسابقات جاي بگيرد.

 برای خواندن گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 39 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، 'خولیو ولاسكو' در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ایران و ونزوئلا گفت: ما امروز بهتر از مسابقه با پورتوریكو بازی كردیم. سرویس ها و آبشارهای ما در این مسابقه خوب بود.

وی اظهار داشت: در مسابقه بعدی باید با صربستان روبرو شویم و می خواهیم با یك بازی بهتر قهرمان اروپا را هم شكست دهیم. هیچكس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد شاید شانس پیروزی در این مسابقه را داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) در پنجمین مسابقه خود در رقابت های گزینشی المپیك لندن با نتیجه سه بر صفر از سد ونزوئلا گذشت.

اشکان بازدید : 53 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

ملی والیبال ایران با کسب سه امتیاز شکست ونزوئلا در آغاز پنجمین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2012 لندن، در رده دوم جدول این رقابت ها قرار گرفت تا نتایج سه دیدار دیگر امروز مشخص شود.

لطفا برای خواندن گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 31 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

دوستان هم اکنون بازی چین و ژآپن با اتمام رسید شک نکنید والیبال نیوز اولین سایتی است که خبر را قرار داده.تیم چین با احتساب ۳ بر ۱ توانست ژآپن را شکست دهد و با ۷ امتیاز پس از ایران در رتبه چهارم قرار بگیرد.در ست اول ۲۵ بر ۱۹ چین برنده شد.ست دوم ۲۷ بر ۲۵ به سود میزبان یعنی ژاپن خاتمه یافت ست سوم چین ۲۵ بر ۱۸ بر حریف قدر خود غلبه کرد.این نتیجه در ست چهارم هم اتفاق افتاد تا چین سه امتیاز دیدار را از آن خود کند

جدول                               امتیاز

۱-صربستان                         ۱۲

۲-استرالیا                           ۹

۳-ایران                               ۸

۴-چین                               ۷

اشکان بازدید : 31 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

دوستان والیبال دوست عزیز تاکنون دو گزارش از بازی ایران و پرتوریکو برای شما قرار داده ایم.یکی تصویری مربوط به قبل بازی و دیگری شرح بازی و این نیز سومین گزارش است و مربوط به عکس های خود بازی می شود.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 46 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدار خود در مسابقات انتخابي المپيك با شكست پورتوريكو ضمن كسب سه امتياز اين بازي بازگشت خوبي از لحاظ روحي به اين مسابقات داشت.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم كشورمان از ساعت 6:40 صبح امروز چهارشنبه در چهارمين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در توكيو به مصاف پرتوريكو رفت.

برای خواندن گزارش لطفا به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 32 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال ایران با 8 امتیاز اختلاف مغلوب استرالیا شد. در این بازی امتیازات 92 به 84 بود.
در ست اول این مسابقه ایران در حالی استرالیا را به پوئن 17 شکست داد که هیچ اشتباه فردی را مرتکب نشد.
در ست دوم ،سوم وچهارم تیم ایران به ترتیب 8 ،5 و 3 امتیاز به حریف تقدیم کرد.
تیم استرالیا نیز به طور میانگین 5 اشتباه در هر ست داشت.
در دفاع روی تور موسوی بهترین آمار را با 6 دفاع موفق در دو تیم داشت و در مجموع ایران 13 دفاع موفق و استرالیا 11 دفاع موفق داشتند.
در کل تیم استرالیا در سرویس، دریافت اول و حمله از تیم ایران بهتر عمل کرده است.
در کل در این مسابقه بازیکنان تیم ایران بیشتر از آن که پوئن به دست آورد، پوئن از دست داده و نمره -3 گرفت در حالیکه استرالیا برعکس نمره +17 را اخذ کرد.
تیم استرالیا 3 بازیکن محوری در حمله داشته است که بازیکن شماره 6 ،21 پاس گرفته و بازیکن شماره 9 ،40 پاس گرفته و بازیکن شماره 19، 42 پاس گرفته است. بقیه بازیکنان کمتر از 4 پاس گرفتند.
از سوی دیگر بیشترین پاس ها در تیم ایران توسط زرینی با 33 پاس بوده که تنها36 درصد آن تبدیل به پوئن شدو امیر غفور تنها 33 درصدموفق بوده است.
پاسور تیم ایران در این مسابقه در ست های مختلف از مناطق یک،شش و دو بازی را شروع کرد ولی پاسور تیم استرالیا ست اول را از منطقه 2 شروع کرده وپس از باخت سه ست بعدی را با تغییر مثبت از منطقه 3 شروع کرد.
امتیاز آورترین بازیکن زمین در تیم استرالیا با شماره 9 و 19 هر کدام با 24 امتیاز می باشند.
دو بازیکن موثروقابل قبول تیم ایران با توجه به آمار و ارقام موجود فرهاد ظریف و محمد موسوی عراقی بودند.

اشکان بازدید : 53 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز-امروز بازی والیبال ایران برابر استرالیا راس ساعت ۹ صبح آغاز شد.در ست اول رقبای بچه های تیم ملی چندان قوی نشان ندادند تا بچه های ما با استفاده از سرویس های خوب دفاع تیم حریف را به هم بریزند.سر انجام این ست با اسپک موسوی ۲۵ -۲۳ به سود تیم ملی ما خاتمه یافت.در ست دوم بچه ها نتوانستند بازی ست اول را ارائه دهند.ادگار و توماس بازیکنان تیم ملی استرالیا با پاس های خوبی که پاسورهایشان(استرالیا با یک برنامه جالب و خوب مرتب جای دو پاسور را عوض می کرد تا ما سبک پاس دادن را به خاطر نسپاریم)به آنها می رساندند از میان دفاع ما که اغلبا  نادی و موسوی و غفور تشکیل داده بودند به امتیاز تبدیل کنند و این ست را ۲۵ به ۱۸ بر تیم ملی ما غلبه کردند.ست سوم هم به سود استرالیا خاتمه یافت.بیشتر سرویس های بچه های ما توسط لیبرو و دیگر بازیکنان تیم آنها گرفته می شد . ادگار این ست هم تیم ملی ما را اذیت کرد.این ست نیز مانند ست دوم ۲۵ -۱۸ به سود استرالیا به پایان رسید.در ست چهارم یک بد شانسی بزرگ برای تیم ملی بوجود آمد.فرهاد قائمی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نتوانست ادامه دهد پوریا فیاضی جای او را پر کرد.ولی نتوانست سرویس هایی به زیبایی قائمی بزند.جالب در دقایق آخر ست چهارم.تیم ملی از تریکیب:نادی معروف-ظریف-قرا-مباشری و فیاضی استفاده کرد.که سه نفر آخر کمتر به کار گرفته شده بودند.در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ به ۲۳ به استرالیا واگذار کردیم تا استرالیا با نه امتیاز نشان دهد خیز بلندی برای المپیک بر دارند و تیم با پنج امتیاز امید به بازی های آینده خواهد داشت.اگر بتوانیم که می توانیم فردا و پس فردا ونزوئلا و پورتوریکو را ۳ بر صفر شکست دهیم.و برابر ژاپن و صربستان موفق باشیم چه بسا به المپیک نیز صعود کنیم.

اشکان بازدید : 35 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (1)

تیم والیبال ایران مقتدرانه در 127 دقیقه با حساب 117 بر 105 از سد چین گذشت.
در این بازی که 5 ست به طول انجامید تیم ایران ست های دوم ،چهارم و پنجم را ازآن خود ساخت و با نتیجه سه بر دو پیروز میدان گردید.
ترکیب تیم ایران را در این بازی سعید معروف-فرهاد قائمی-علیرضا نادی-محمد موسوی-امیر غفور-حمزه زرینی وفرهاد ظریف تشکیل دادند که معروف بازی را از منطقه 6 زمین بازی آغاز نمود.

از نکات جالب توجه این مسابقه این که تیم ایران همیشه تا پوئن 16 بازی از تیم چین پیش بوده است.
حمزه زرینی با 26 امتیاز ،امتیازآورترین بازیکن میدان بود.
تیم ایران در کل 4 دفاع موفق در این بازی داشت که 2 دفاع توسط نادی و 2 دفاع توسط زرینی انجام شد و در ازای آن چین 13 دفاع موفق داشت.
تیم چین 4 پوئن سرویس مستقیم داشت و تیم ایران 71درصد موفقیت دریافت و در مقابل تیم ایران 12 پوئن مستقیم سرویس داشت و تیم چین61 درصد موفقیت دریافت.
در کل 10 درصد دریافت اول تیم ایران بهتر از ژاپن بوده است.
بیشترین پاسها به شماره 3 و 4 چین ختم شده است ولی موفق ترین حملات چینی ها با شماره 1 و6 انجام می شد.
موفق ترین حمله کننده تیم ایران هم علیرضا نادی با 77 درصد و محمد موسوی با 71 درصد موفقیت می باشند.
مثبت ترین بازیکن زمین حمزه زرینی با +17 بوده است.

منبع:فدراسیون

اشکان بازدید : 64 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

امروز تیم ملی والیبال کشورمان مسابقه ای با چین داشت. در ست اول چینی ها با استفاده از دریافت های و خوب و همچنین دفاع روی تور عالی ست را از ما ۲۵ به ۲۳ بردند.درست دوم تیم خولیو ولاسکو بهتر از رقیب چینی بود و بچه های با دقت بیشتر ۲۵ به ۲۱ بر حریف غلبه کردند.ست سوم که تنگاتنگترین ست بود بچه های ما ۳۱ به ۲۹ شکست خوردند.ست چهارم ۲۵ به ۱۸ به سود ما به پایان رسید و ست آخر ۱۵ به ۱۳ باز هم به سود ما بود و در نهایت بچه های غیور والیبال کشورمان ۲-۳ به پیروزی رسیدند تا با پنج امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرند.استرالیا و صربستان با ۶ امتیاز و به علت ست شماری اول و دوم هستند و چین نیز چهارم است

نکته:برای دیدن عکس های بازی به ادامه مظلب رجوع کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 4,192
  • کدهای اختصاصی
    OWmania بازی بعدی : ایران روسیه