loading...
والیبال نیوز
اشکان بازدید : 38 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود با تونس قهرمان قاره آفریقا موفق به شکست مجدد این تیم شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این بازی از ترکیب سعید معروف، حمزه زرینی، سعید مصطفی وند، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی و فرهاد ظریف استفاده کرد.
تیم ملی والیبال در این دیدار نیز مانند بازی نخست در برابر تونس سه بر یک به پیروزی رسیدند. ملی پوشان ایران در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 14 قهرمان آفریقا را از پیش رو برداشتند.
ملی پوشان تونس تنها در ست سوم این دیدار تدارکاتی با امتیاز 25 بر 23 بر ایران غلبه کردند.
محمد عشقدوست و قادر صادقی به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار تیم ملی ایران و تونس را بر عهده داشتند.
تیم ملی والیبال فردا یکشنبه نیز برای سومین و آخرین بازی تدارکاتی با این تیم به مصاف ملی پوشان والیبال تونس می رود.

اشکان بازدید : 52 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-بازيكن جنگنده تيم ملي واليبال گفت: اگر سرنوشت تیم ملی به بازی اخر کشیده شود، حتم داشته باشید پیروزی با ایران خواهد بود.
حمزه زرینی با بيان اينكه مردان والیبال کشورمان در برابر صربستان عالی جنگیدند،گفت: ما در جام جهانی صربستان را شکست داده بودیم، اما در آن بازیها بعضی ازبازیکنان صرب همانند "میلکوویچ" فقط یک نام خالی بودند.
وي به آمادگي تيم صربستان به دليل حضور در مسابقات ليگ جهاني اشاره كرد و افزود: صربستان از آمادگی آرمانی برخوردار بود و در برابر ايران سرویس های آب و آتشی زد.
زرینی که هنوز از کشیدگی عضله پا رنج می برد در باره پیکار با ژاپن گفت: اگر سرنوشت صعود ایران به بازی آخر بستگی پیدا کند، قول می دهم به ژاپنی ها امان ندهیم. تیم ما راه پیروزی بر ژاپن را به خوبی می داند و جای نگرانی نیست.

اشکان بازدید : 77 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

والیبال نیوز-تيم ملي واليبال صربستان در ششمين ديدار خود با ايران را به سختي از پيشرو برداشت تا عنوان قهرماني خود و صعود به المپيك 2012 لندن را قطعي كرده و فردا در يك ديدار تشريفاتي به مصاف ونزوئلا برود.
تيم ملي واليبال كشورمان از ساعت 6:40 صبح امروز شنبه در ششمين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در توكيو به مصاف صربستان قهرمان سال 2011 اروپا و قهرمان المپيك 2000 سيدني رفت.

برای مشاهده گزارش به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 35 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

والیبال نیوز- ملی پوشان امروز در ساعت یازده به وقت توکیو و شش و سی دقیقه به وقت تهران به مصاف صربستان رفت.که بنده خودم این مسابقه را تماشا کردم.اما قبل از آن ملی پوشان  تمریناتی را زیر نظر خولیو ولاسکو انجام دادند.که گزارشی تصویری از تمرینات به وسیله برو بچه های عکاس تهیه شده است

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید

اشکان بازدید : 38 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-پاسور اول تیم ملی والیبال ایران گفت: سهمیه مسابقات والیبال بازی های المپیک 2012 لندن حق ایران است.
به گفته"سعید معروف" که تا کنون در مسابقه های انتخابی المپیک دومین پاسور برتر معرفی شده است؛ با بیان اینکه والیبال ایران سرتر از بقیه آسیایی هاست افزود: واقعا حق ایران است که سهمیه بگیرد. با زحمتی که والیبال کشیده و موفقیت های جهانی و آسیایی که به دست آورده ، حالا وقت آن رسیده تا با صعود به المپیک همه آنها جبران شود.

اشکان بازدید : 35 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

والیبال نیوز-بچه های با غیرت والیبال کشورمان امروز تمریناتی را زیر نظر مربی آرژآنتینی خود یعنی خولیو ولاسکو و دستیارش خوان سیچلو پشت سر گذاشتند تا برای بازی با حریف صربستانی خود کاملا آماده باشند.ایران که یک بار در جام جهانی ۲-۳ برابر حریف خود به پیروزی رسیده است.امید دارد بار دیگر با شکست حریف قدرتمند اروپایی خود که تا حدودی رسیدن به المپیکش را قطعی کرده بتوانند جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.این بازی فردا در سالن متروپلیتن توکیو راس ساعت۱۱ به وقت توکیو و شش و سی دقیقه صبح به وقت ما آغاز می گردد.تیم ملی والیبال کشورمان فعلا با یازده امتیاز بالاتر از استرالیا ۹ امتیاز و ژاپن و چین ۸ امتیازی و پایین تر از صربستان پانزده امتیازی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.گفتنی است صربستان تیم های قدرتمندی مثل ژآپن و استرالیا را ۳-۰ برده و تا به حال یک ست را هم واگذار نکرده.به هر حال برای بچه های کشورمان آرزوی موفقیت داریم

برای تماشای گزارش تصویری تمرین به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اشکان بازدید : 31 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

والیبال نیوز:رییس فدراسیون والیبال کشورمان بعد از باخت چین به کره و استرالیا به ژاپن گفت: حالا ملی پوشان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند تا المپیکی شوند.

محمدرضا داورزنی هم مثل ملی پوشانش از خود زنی آسیایی ها خوشحال است. چرا که شکست چین و استرالیا شانس المپیکی شدن ایران را بیشتر کرد، به شرطی که تیم ملی ایران از آن به نفع خود استفاده کند.

به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 4,218
  • کدهای اختصاصی
    OWmania بازی بعدی : ایران روسیه